Prodajna mjesta

ASBIS svojim klijentima diljem Hrvatske nudi široku paletu IT proizvoda. Kako bi saznali koja su prodajna mjesta u vašoj blizini, posjetite ASBIS maloprodajne partnere

ASBIS Vijesti

Kolovoz 03, 2022
AENO je novi brand na hrvatskom tržištu koji je inovativnim specifikacijama ...
Srpanj 21, 2022
Nova Q3 Distributor Points promocija bodova je u tijeku!
Lipanj 29, 2022
ASBIS će nuditi mrežna rješenja tvrtke Edgecoresvojim partnerima u cijeloj EMEA ...
Lipanj 17, 2022
BlackBerry je prepoznat u dvije kategorije za svoju sigurnost, prikladnost i ...
Lipanj 07, 2022
Prestigio je uz već dobro poznate otvarače, proširo svoju liniju na zatvarače, ...
Svibanj 31, 2022
European Hardware Association (EHA) udruga objavila je uređaje i komponente ...
Svibanj 16, 2022
Najbolje performase u svakoj klasi. Pogonjena s AMD RDNA™ 2 arhitekturom, ...
Svibanj 16, 2022
Habana Gaudi2 procesor demonstrirao je dva puta višu propusnost u odnosu na ...
Travanj 14, 2022
Sretan Uskrs svim partnerima!
Canyon Grafiti Limited Edition Serija - odbrojavanje je počelo

Kolovoz 24, 2010

Canyon Grafiti Limited Edition Serija - odbrojavanje je počelo

Uskoro u Zagrebu - Canyon Grafiti Limited Edition

 

GORINCHEM,Nizozemska  – Odbrojavanje je započelo: CANYON željno očekuje početak prodaje Graffiti Limited Edition serije koja će krenuti s 01.09.2010.  Kako bi što bolje obilježili početak projekta, članovi Canyon teama obići će 10 glavnih gradova u 10 dana, što će biti jedan od koraka u promociji ove Limited Edition serije. Konferencija za novinare, natjecanje u grafitima, DJ i ulični plesači biti će dio aktivnosti koje će organizirati lokalne podružnice.
 
Canyon team će krenuti iz Nizozemske 30.08.2010. prema Varšavi a zatim prema Pragu, Budimpešti, Ljubljani, Zagrebu, Sarajevu, Sofiji, Bukureštu a zatim nazad prema Nizozemskoj. Tijekom puta, sportski auto će biti obojen grafitima što će sigurno pridonjeti jedinstvenosti ove promocije i tijekom vožnje kroz sve zemlje!
 
“Ovo je vrlo uzbudljiv projekt za nas.”, objašnjava Geert van Dijk, VP Sales & Marketing. “Biti će vrlo naporno ali sigurno i zabavno. Svaki grad ima svoje jedinstvene čari i ekskluzivnost. Susrest ćemo najvažnije partnere i novinare te sve Canyon fanove. Promocija će biti nezaboravna.” 
 
Sve promocije će se  većinom održati u shoping centrima, trgovima, barovima a sadržavat će natjecanje u grafitima, izložbe, DJ –a , plesače, skateboard natjecanja i slično . Svaki događaj biti će obilježen i prezentacijom najvažnijim kupcima te konferencijom za novinare gdje će Canyon team otkriti svoju najnoviju seriju proizvoda pod nazivom  Graffiti Limited Edition.
 
Putovanje Canyon teama možete pratit putem Facebooka , YouTubea, Twittera kao i Canyon stranica. Sve slike i filmovi s održanih evenata biti će uploadane odmah kako bi bili na vrijeme obaviješteni i upoznati s događanjima svih 10 dana. Također možete sve pratiti i putem Canyon bloga.

Proizvodi u prvoj Limited Edition seriji biti će naglašene graffiti uzorkom što će biti jedinstveno u ponudi slične dodatne opreme za računala. Također, 5% of profita iz ove serije biti će donirano kao pomoć djeci putem neprofitne organizacije Net4kids na kraju ove godine. Saznajte više .

CANYON je mlad i dinamičan lifestyle brand koji uspijeva život učiniti boljim nudeći širok spektar praktične, jednostavne za upotrebu i pristupačnu IT potrošačke elektronike i računalnih periferija. Naš proizvodni program je razvijen uz naš cilj da ponudimo lijepo i moderno dizajnirane proizvode po konkurentnim cijenama bez smanjivanja kvalitete. Osnovan 2003, CANYON je jedan od najbrže rastučih svijetskih brendova u svojoj kategoriji u Aziji i EMEA regiiji. Za više informacija obratite nam se na press@canyoncorporate.com. Pogledajte naš online katalog na www.canyon-tech.com.

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.