ASBIS svojim klijentima diljem Hrvatske nudi široku paletu IT proizvoda. Kako bi saznali koja su prodajna mjesta u vašoj blizini, posjetite ASBIS maloprodajne partnere
Zagreb, 18. ožujka, 2013. – Dellov inovativni pristup korisnickoj podrsci pod nazivom Dell Branded Services (DBS), predstavljen je danas na brifingu za novinare u hotelu Esplanade. Po prvi puta u Hrvatskoj se korisnicima Dell proizvoda nudi izravan pristup stručnoj tehničkoj podršci 24 sata na dan, 7 dana tjedno, 365 dana u godini. Na brifingu su o osnovnim ciljevima projekta i budućim planovima govorili Dellovi predstavnici:
Ono što izdvaja projekt Dell Branded Services (DBS) od dosadašnjeg pružanja korisničke korisnicke podrške su posebno prilagođene usluge koje koristenjem Dellovih inovativnih metoda udovoljavaju svim zahtjevima korisnika koji se mogu pojaviti pri odabiru ili samom korištenju proizvoda. Na taj nacin DBS osiguravaju maksimalnu mogucu razinu tehničke i stručne podrške uz pravovremeni popravak ili zamjenu neispravnog hardvera i softvera.
Implementacija projekt DBS, uz to što omogucava korisnicima DELL proizvoda izravan pristup tehničkim centrima za podrsku u cijelom svijetu, omogucava rješavanja problema kroz direktni kontakt sa strucnim telefonskim operaterima, na temelju kojeg se već idući radni dan šalju potrebni rezervni dijelovi i kvalificirani tehničari kako bi određena smetnja u što kraćem roku bila uklonjena.
Taj koncept među brojnim uslugama slijedi i osnovna Next Business Day podrška koja garantira bezbrižno rukovanje s Dellovim inovativnim proizvodima. Svi tehnološki problemi Next Business Day podrškom rješavaju se na licu mjesta već slijedeći dan nakon prijave problema.
Osim raznolike i kompletne ponude usluga u sklopu DBS projekta valja izdvojiti i veliki broj ponuđenih dodataka u obliku softvera ili zaštita, uz savjetovanje i podršku koju pružaju visoko educirani stručnjaci.
Tomislav Juraga, Country Manager Adriatic and Bulgaria naglasio je: "Dolaskom Dell Branded Services u Hrvatsku, Dell pojačava svoju prisutnost na tržištu kroz pružanje najkvalitetnije korisničke podrške u regiji. Ovim projektom, Dellova tehnička podrška, koja zadovoljava najviše svjetske standarde, bit će široko dostupna svim našim partnerima i korisnicima omogućujući im da u ponudi rješenja i usluga imaju dostupne visoko sofisticirane Dell tehnologije i resurse".
Visoku učinkovitost Dell Branded Services potvrduju i visoke ocjene korisnika u zemljama u kojima je DBS prisutan već duzi niz godina. Osim toga kroz otvaranje novih centara za korisnicku podrsku u regiji kontinuirano se ostvaruje znatan pomak u kvaliteti usluge. Tako će se i na našem tržištu Dell Branded Services bez sumnje pozicionirati kao jedan od vodećih koncepata pristupu rješavanja najvećih tehničkih izazova.
O Dell-u:
DELL:
Dell Inc. (NASDAQ: DELL) sluša korisnike i donosi inovativnu tehnologiju i usluge koje im daju moć da mogu ostvariti još više. Sve vijesti o Dellu nalaze se na internetskoj stranici www.dell.com.
Dell u društvenim medijima
https://www.facebook.com/dellhr?fref=ts
Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.