Prodajna mjesta

ASBIS svojim klijentima diljem Hrvatske nudi široku paletu IT proizvoda. Kako bi saznali koja su prodajna mjesta u vašoj blizini, posjetite ASBIS maloprodajne partnere

ASBIS Vijesti

Travanj 15, 2024
Obavijest o radnom vremenu tvrtke ASBIS tijekom parlamentarnih izbora ...
Travanj 05, 2024
Ubiquiti Inc. najavio je ažuriranje svoje UniFi Protect aplikacije i najnovije ...
Ožujak 28, 2024
Tvrtka ASBIS Vam želi sretan i blagoslovljen Uskrs.
Ožujak 25, 2024
Obavijest o radnom vremenu
Ožujak 17, 2024
Mrežni adapteri serije Intel® Ethernet 800 podržavaju brzine do 100 Gbps i ...
Ožujak 12, 2024
Čelnici AI i vrhunske tvrtke iz zdravstva, transporta, financijskih usluga, ...
Ožujak 11, 2024
Na MWC 2024 u Barceloni, Intel je najavio svoj budući Intel® Xeon® procesor s ...
Ožujak 05, 2024
ASBISC Enterprises PLC, vodeći distributer s dodanom vrijednošću, programer i ...
Veljača 27, 2024
Dell Technologies predstavlja novo izdanje RISE Partner Programa. Novo ...
Veljača 26, 2024
Od 18. do 21. ožujka ASBIS će zajedno s AMD-om, inovatorom računarstva visokih ...
ASBISc pojačava sektore vlastitih brandova

Siječanj 28, 2010

ASBISc pojačava sektore vlastitih brandova

ASBISc Enterprises Plc, vodeći distributer IT proizvoda na rastućem tržištu Europe, Srednjeg Istoka i Afrike, jača diviziju vlastitih brandova. Kompanija je angažirala Petera Edingera na poziciji podpredsjednika za retail i marketing za Europu, Srednji Istok i Afriku. Novi direktor biti će odgovoran za prodaju i marketing kao i za strategiju rasta vlastitih ASBIS brandova: Canyon i Prestigio.

ASBISc Enterprises Plc, vodeći distributer IT proizvoda na rastućem tržištu Europe, Srednjeg Istoka i Afrike, jača diviziju vlastitih brandova. Kompanija je imenovala Petera Edingera podpredsjednikom za retail i marketing za Europu, Srednji Istok i Afriku. Novi direktor biti će odgovoran za prodaju i marketing kao i za strategiju rasta vlastitih ASBIS brandova: Canyon i Prestigio.  

"Peterovo imenovanje podpredsjednikom za retail i marketing za Europu, dio je našeg plana za snažno razvijanje prodaje vlastitih brandova, i šire strategije diverzifikacije prihoda i povećanja profitabilnosti. Jedno od Peterovih zaduženja biti će proširenje i regionalna prisutnost na tržištu s naglaskom na Zapadnu Europu. Peterovo bogato iskustvo i vještine uspostavljanja odnosa sa kupcima pomoći će Canyon i Prestigio brandu da se pozicioniraju kao pouzdan dobavljač različitih IT proizvoda. Uvjereni smo da će svojim iskustvom donijeti značajnu vrijednost za ASBISc." - izjavio je Siarhei Kostevitch, CEO i predsjednik ASBISc Enterprises PLC.


"Savršeno je vrijeme da se priključim ASBIS grupi jer je kompanija sada još jača nego prije svjetske financijske krize i tržište pruža više mogućnosti za dobre dobavljače. Naš cilj je da ostvarimo odličan odnos između funkcionalnosti, dizajna za kupce i profitabilnosti za kompaniju. Na višoj razini želimo podići promet naših brandova - Prestigio i Canyon - tako da se u naredne 2-3  godine njihov doprinos ukupnom prometu kompanije ASBISc poveća sa 5% koliko je sada, na 10%" - izjavio je Peter Edinger, Executive VP Retail Sales & Marketing za Europe u okviru ASBISc Enterprises PLC.

Peter Edinger ima 55 godina. Nalazio se na važnim pozicijama svjetskih kompanija. Dvije godine bio je Western Digital VP sales EMEA regije. Prije toga, 11 je godina radio za ATI Technologies (više od 4 godine radio je kao VP / MD EMEA). Također je bio na rukovodećim pozicijama u Sanyo, NEC i Media Vision kompanijama.  

Za dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Mr Daniel Kordel, ASBISc Enterprises PLC, Investor Relations
Tel. +00 357 99 633 793
Tel. +48 509 020 021
E-mail: d.kordel@asbis.com


Mr Costas Tziamalis, ASBISc Enterprises PLC, Investor Relations
Tel. +00 357 25 857 000
E-mail costas@asbis.com

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.