ASBIS svojim klijentima diljem Hrvatske nudi široku paletu IT proizvoda. Kako bi saznali koja su prodajna mjesta u vašoj blizini, posjetite ASBIS maloprodajne partnere
Časopis VIDI je u svom izdanju za mjesec travanj (br.157) objavio članak o CANYON CNR-HP2 slušalicama koje, osim dobrog zvuka i još bolje ergonomije, imaju i iznimno kvalitetan i udoban kabel s prilagodljivim pozlaćenim priključkom. Prenosimo Vam dio objavljenog članka:
"Dakle i u slučaju da koristite samo jednu "školjku", osjećat ćete se udobno i nimalo zamorno, a zvuk koji dolazi iz zvučnika bit će sasvim dostatne kvalitete za ocjenu kada učiniti pravi prijelaz ili mik. Iako se deklarativno navode kao slušalice namijenjene poluprofesionalnim DJ-ima i studijskim glazbenicima, smatramo kako bi kod ovog modela vaga više naginjala na stranu glazbenika s entuzijazmom, a manje na dodavanje prefiksa profesionalni i studijski. Doduše, frekvencijski raspon od 20 do 20.000 Hz sugerira bogatu zvučnu sliku. Ona dakako to i jest, ali s ograničenjem u vidu nedovoljno zvonkih i lepršavih tonova iz visokog frekvencijskog dijela te previše tromim basovima iz donjeg spektra. Istina, nismo osjetili distorziju u gornjim volumenskim granicama rada, no nismo imali niti dojam da zvučna slika imalo živne kada se "nabriju" decibeli. Kao da se cijelo vrijeme u slušalicama nalazi limitator izražajnosti i prostornosti. Prava šteta, s obzirom na njihovu odličnu ergonomiju , odličan kabel (4 m) i dodatni 3,5 mm (pored postojećeg 6,5 mm) jack utor pozlaćenog sjaja. Kao dobru stranu izdvojili bismo i začuđujuće dobru izolaciju od vanjskih zvukova koja omogućuje da u glazbi uživate bez pretjeranog nabacivanja decibela."
Goran Novačić, VIDI br.157/2009.
Naručite CANYON CNR-HP2 u ASBIS eShopu.
Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.