ASBIS svojim klijentima diljem Hrvatske nudi široku paletu IT proizvoda. Kako bi saznali koja su prodajna mjesta u vašoj blizini, posjetite ASBIS maloprodajne partnere
Travanj 26, 2024
BANGOLUFSEN, EVENT, NOVITETI, ZVUČNICI, PREMIUM, LUKSUZNI, SHOWROOM, SHOPINSHOP, SVIJETMEDIJA, KAPTOLCENTAR
Showroom brenda Bang & Olufsen kao jednog od najprestižnijih brendova u svijetu vrhunskog zvuka i impresivne izrade, koji gotovo cijelo stoljeće dominira u ovom području, postaje jedna od kruna 30 godišnjeg kontinuiranog razvoja i predanog rada tvrtke Svijeta medija.
Ovaj jedinstveni koncept Shop in shop-a otvara nove mogućnosti i prilike za sve ljubitelje specifičnog spoja bezvremenskog dizajna i premium zvuka, a Svijet medija je kratkom prezentacijom svojim gostima predstavio svu širinu ponude Bang & Olufsen. Zvučnici i televizori, kao što su Beovision Harmony ili Beovision Theatre, pružaju kinematografski doživljaj, nenadmašno iskustvo slušanja i gledanja, dok s druge strane postaju najupečatljiviji dio prostorije u dizajnerskom smislu. Neki od uređaja produciraju zvuk od 360 stupnjeva, među kojima vrijedi istaknuti Beosound 2 ili Beosound Balance. Uređaje je moguće i međusobno uparivati kako bi se dobio zvuk koji u potpunosti ispunjava prostor. Svaki od uređaja podići će prostor na višu razinu pomno probranim materijalima izrade poput hrastovog drva, vune ili pletene tkanine tvrtke Kvadrat.
Profinjena estetika i skandinavski pristup oblikovanja proizvoda čine ovaj brand omiljenim u svim sferama dizajnerskih krugova, pa stoga ne čudi da su se na eventu pojavili brojni arhitekti i dizajneri koji u svom radu nerijetko implementiraju Bang & Olufsen zvučnike i televizore kao dio interijera. Na eventu su se mogla vidjeti i druga poznata lica, poput Ive Radić, Nikoline Pišek, Lejle Filipović, Tine Biloglav, Nike Turković i Vlahe Arbulića, brojni predstavnici uprave centra, poslovni suradnici te predstavnici tvrtke ASBIS Hrvatska, koja kao ekskluzivni zastupnik i distributer brenda, ponosno stoji iza ove suradnje te ističe kako su ovim događajem potvrđeni značajan interes i ekskluzivnost brenda među njegovom publikom.
,,Ovaj brend nosi određeni premium pedigre kojem kao diplomirana dizajnerica uvijek naginjem. Već na prvi pogled, kod ovih uređaja zaista osjetite posvećenost estetskom oblikovanju proizvoda na vrlo distinktivan način, ali i ne zanemarimo robustan zvuk koji će zadovoljiti i najzahtjevnije audiofile.'' - izjavila je Nikolina Pišek i dodala kako za finalizaciju preuređenja svog doma već ima svog Bang & Olufsen favorita.
,,Bang & Olufsen brend mi je odavno poznat i rado se odazovem na događanja koja su vezana upravo za ovaj brend. Uvijek se iznova impresioniram kvalitetom zvuka te njegovim minimalizmom, dok u isto vrijeme ispred vas stoji uređaj prepun elegancije.'' - izjavila je Lejla Filipović
Ovisno o preferencijama, svaki ljubitelj vrhunskog zvuka zasigurno će pronaći svoj idealan uređaj, bilo da se radi o slušalicama za opuštenu šetnju i trening ili dizajnerski zvučnik za interijer. Tako su se elegantne naglavne slušalice Beoplay H95, bež nijanse sa zlatnim linijama i okvirom koje su u samom svjetskom vrhu po kvaliteti tehnologije zvuka, mogle primjetiti u rukama i na glavi Vlahe Arbulića, a favorit Nike Turković bio je maleni, ali robusni prijenosni zvučnik Beosound A1 koji stane na dlan ruke, kojeg je i voditeljica eventa Edita Misirić Vrkljan pohvalila zbog nevjerojatne snage i preciznosti zvuka.
Zaljubljenici elegantnog dizajna i kinematografskog zvuka od sada mogu posjetiti ovaj luksuzni showroom u Svijetu medija, kojeg je na veličanstven način otvorio svojom izvedbom na violončelu, naš mladi i talentirani multiinstrumentalist, Martin Kutnar. Posjetitelji su uživali u vrhunskim pićima popraćeno vrhunskim zvukom koji će se zasigurno proširiti do svojih obožavatelja, ne samo u Zagrebu ili okolici Centra Kaptol, već i širom Hrvatske obzirom na činjenicu da Svijet medija osigurava vlastitu i brzu dostavu.
Galerija fotografija
Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.