ASBIS svojim klijentima diljem Hrvatske nudi široku paletu IT proizvoda. Kako bi saznali koja su prodajna mjesta u vašoj blizini, posjetite ASBIS maloprodajne partnere
Svjetski poznati proizvođač luksuznih audiovizualnih rješenja sinoć je na zatvorenom eventu predstavio dugo očekivane inovacije. Riječ je o vrhunskim dizajnerskim zvučnicima Beosound A9 5th Gen i Beosound A5 tvrtke Bang & Olufsen. Iza uređaja stoje jedni od najboljih svjetskih dizajnera, kao i inženjera koji su osigurali dugovječnost i najvišu kvalitetu ovih zvučnika.
Beosound A9 5th Gen
Beosound A5
Impresivnog su i minimalističkog dizajna, pružaju besprijekoran i bogati zvuk, a mogu se uklopiti u bilo koju vrstu doma od onih tradicionalnog dizajna do industrijskog, kao i u poslovnom okruženju.
Vezano uz ogroman utjecaj na dizajnerski aspekt ovog brenda, na eventu su bili prisutni brojni poznati dizajneri interijera i arhitekti, ali i glazbenici te ostala poznata lica, stvarajući jedinstveno iskustvo inspirativnog dizajna i premium zvuka. Na Bang & Olufsen Premium Sound Interior eventu bili su izloženi i svi ostali uređaji u samom showroomu u Gajevoj ulici 23, o kojima struka ima samo riječi hvale.
''Divno je biti dio priče u kojoj je Bang & Olufsen glavna uloga. Oduvijek sam prepoznavala jedinstvenost i kvalitetu brenda koji se danas nalazi u jako puno domova i krasi ih svojim minimalističkim, a bogatim dizajnom u isto vrijeme. Novi Beosound A9 5th Gen je meni već poznato izdanje, ali ova nova generacija je ubacila taj dodatak koji ga sada čini savršenim.'' – izjavila je dizajnerica interijera Antonela Gaura
Uz Antonelu, viđena su i druga poznata lica dizajnera interijera i arhitekata Mirjana Mikulec, Tina Sablić, Otto Barić, Jadranka Polak, Andrija Rusan. Također i dekan Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu, Bojan Baletić.
''Bang & Olufsen je danski brend koji vjerno zastupa skandinavski pristup u izradi dizajna te spada u sami vrh svjetske audiovizualne tehnologije. Kada se neki od naših zvučnika nađe u nečijem domu, on ne razočara, postaje kao ljubimac, ljudi stvaraju emociju prema nečemu tako lijepom i kvalitetnom.'' – kazao je Milan Brezak, direktor monobrend showrooma Bang & Olufsen.
Premium brendovi stvaraju i održavaju dugoročna partnerstva s ostalim premium brendovima. Pa su tako ovaj event uveličali tvrtka Prostoria – pozicionirana kao lider promotor u industriji vrhunski dizajniranog namještaja, tvrtka Darvel – zastupnik luksuznih proizvoda na tržištu Republike Hrvatske i Harissa – moderan bazar začina – životopisan i raznolik, koji vrvi začinima iz cijelog svijeta.
Partneri su osigurali nagrade u luksuznoj nagradnoj igri, a svojim proizvodima su upotpunili cjelokupni dojam eventa. Osim partnerima, voditeljica Ana Radišić zahvalila se i organizatorima, sponzorima i podršci eventa, marketinškoj agenciji a2z soulutions i tvrtki ASBIS Hrvatska, ekskluzivnom distributeru i zastupniku Bang & Olufsen brenda.
,,Zadovoljstvo nam je podržati ovakav događaj u suradnji s našim partnerom, jer znamo da Bang & Olufsen uživa veliko priznanje među dizajnerima interijera i arhitektima. ASBIS Hrvatska će i dalje podržavati povezivanje ovog premium brenda s ljubiteljima vrhunskog zvuka i luksuznog dizajna. To vidimo kao naš put kontinuiranog rasta i razvoja te stvaranje lijepih i inspirativnih priča.'' – kazala je Mateja Popović, Marketing ASBIS Hrvatska
Na samom kraju goste su zabavili i rasplesali Nela Đinđić, nagrađivana pjevačica i poznato lice TV emisija ''A strana'' i ''The Voice'', zajedno s gitaristom Dariom Mihićem, jednim od naših najtalentiranijih gitarista.
Ovaj luksuzni event posjetili su i brojna poznata lica poput Zorana Šprajca, Lu Jakelić, Dore Barker, Antonia Kneževića itd. Event je ostavio trag u industriji audiovizualnih tehnologija na hrvatskom tržištu. Bang & Olufsen nastavlja nadmašivati dizajnerske trendove i biti inspiracija u izradi vrhunske kvalitete zvuka.
Galerija fotografija
Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.